PORTFOLIO

Biznesowa opoka. Brandingowa opowieść o opiekuńczej roli firmy wobec jej klientów

BASTA Hurt

Rebranding marki, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej narzędzi ręcznych. BASTA Hurt jest wyłącznym dystrybutorem wiodących światowych marek, współpracuje z kilkunastoma innymi producentami. Wizerunek jest zbudowany wokół stabilnej i opiekuńczej roli marki BASTA – odpowiedzialnego partnera biznesowego. Ta informacja została zawarta w logo, symbolicznie przedstawiającym 3 filary marki. Projekt przygotowany w oparciu o Strategię komunikacji, zamknięty pełnym Brandbookiem.

Marka: BASTA Hurt
Zakres: identyfikacja wizualna
logo
rebranding
Główny wykonawca: silaglosu.pl
Grafika: POLA projektowe | Anna Szmida
Komunikacja korporacyjna i handlowa
Opracowaliśmy 2 języki wizualne. Pierwszy – stonowany, korporacyjny, wzbudzający zaufanie, posługujący się wyważoną paletą barw. Oraz sprzedażowy, który ma zainteresować Klienta asortymentem i ofertami. Język handlowy operuje wyrazistymi, mocnymi kolorami. Logo BASTY zostało przygotowane z myślą o obu sposobach komunikacji.