Marka jest trochę jak osoba — ma imię i swój charakter.

Ale ma też właściela, który ma się z nią utożsamiać, lubić ją i rozumieć.

Marka ma swoich odbiorców – powinna umieć ich wysłuchać i poprowadzić ciekawy dialog.

Marka jest trochę jak osoba — ma imię i swój charakter.

Ale ma też właściela, który ma się z nią utożsamiać, lubić ją i rozumieć.

Marka ma swoich odbiorców – powinna umieć ich wysłuchać i poprowadzić ciekawy dialog.

To moje drogowskazy, kiedy projektuję dla marek i ich produktów. Założenia, które wymagają solidnego przygotowania do zadania i czujności w trakcie projektowania.

Nie chcę robić projektów, które udają, że mają osobowość albo projektów bezmyślnie odtwarzających trendy. Moim zadaniem jest rzetelna praca nad marką, poszukiwanie jej własnego języka graficznego. Staram się przy tym uważać na pułapki wyświechtanych epitetów o “zindywidulizowanym, spersonalizowanym designie, wyrażającym Ciebie”.

Chcę, by projekt, nad którym pracuję, odpowiadał na pytania Co? Jak? i Do Kogo? ma mówić. Uważam, że w tym tkwi wartość projektowania i wykluwa się potencjał marki.

Zapraszam do współpracy
Ania

Pracujemy ze specjalistami w różnych dziedzinach:

Co i jak? - Pola Projektowe
  • logo / znaki firmowe
  • identyfikacja wizualna
  • rebranding marek
  • strony internetowe
  • systemy ikon / grafika informacji
  • filmy animowane