PORTFOLIO

Wyrazista identyfikacja narysowana pudrowym różem, migotliwym światłem, subtelnymi detalami

MARA New Lighting

Identyfikacja wizualna marki zajmującej się sprzedażą oświetlenia ze średniej oraz wyższej półki. Wizerunek miał być jednocześnie lekki i wyrazisty. Język graficzny bazuje na zestawieniach zdjęć produktów z szeryfowym liternictwem i wielkimi literami jednoelementowego pisma. Ważne dla kompozycji jest towarzystwo pudrowego różu, zdecydowane akcenty czerni i przestrzeń białych teł. Wizerunek, poza nawiązaniami do branży wnętrzarskiej, odwołuje się do inspiracji ze świata mody i sztuki współczesnej. Projekt zamknięty Księgą znaku z elementami Brandbooka.

Marka: MARA New Lighting
Zakres: identyfikacja wizualna
logo
Główny wykonawca: marketingwnetrz.pl
Grafika: POLA projektowe | Anna Szmida
Grafika na portale społecznościowe
Zestawy materiałów na portale społecznościowe są przygotowywane w oparciu o Strategię komunikacji przy użyciu opracowanego dla Mary języka wizualnego. Służy to zachowaniu spójności przekazu i wzmacnia markę.