PORTFOLIO

Bez barier i ograniczających konwencji. Opera jako ogólnodostępny komentarz do tego, co ważne i aktualne

Off Opera 2017 i SMAK

Identyfikacja wizualna dla festiwalu Off Opera 2017. Projekt został stworzony wokół ilustracji, których autorką jest Ola Szmida. Motywy ilustracyjne są sercem identyfikacji i głównym nośnikiem przekazu, a logo ich dopowiedzeniem. Festiwal koncentruje się wokół ważnych i aktualnych spraw. W tej edycji skupiono się na kwestiach związanych z zawodem nauczyciela i na tematyce kobiecej. Dodatkowo, dla organizatora festiwalu – Stowarzyszenia Młodych Animatorów Kultury SMAK – zostało przygotowane logo. Znak nawiązuje do działalności stowarzyszenia – do miksowania ze sobą różnych aktywności kulturalnych.

Marka: Off Opera / SMAK
Zakres: identyfikacja wizualna festiwalu
logo
strona internetowa
Grafika: Ola Szmida & POLA projektowe | Anna Szmida
Współpraca: facebook.com/OlaSzmida/
vimeo.com/olaszmida
Opera Know-How 2015
Identyfikacja wizualna festiwalu Opera Know-How poprzedzającego Off Operę. Barokowo-rokokowe pastele kontra trucizna, motywy z morskich głębin i dekadencja. Festiwal symbolicznie demaskował operę, by nieco zbliżyć ją do ludzi i porzucić stereotyp niedostępności tej sztuki.