PORTFOLIO

"Pamiętaj, zmiana życiowa to proces. Będę Cię wspierać, nie oceniać."

Psychostan

Identyfikacja wizualna marki osobistej PSYCHOSTAN Dorota Augustyniak. Trzonem marki jest gabinet psychoterapii, którego oferta jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Projekt został przygotowany w oparciu o strategię marki, opracowaną przez Agnieszkę Okrzeję. Punktem wyjścia dla wizerunku były osobiste inspiracje terapeutki oraz wartości, jakimi kieruje się w pracy i w życiu. Grafika odwołuje się do skojarzeń z klasycznym drukiem, branżą kobiecą oraz podkreśla siłę i wartość relacji między terapeutką a pacjentką.

Marka: PSYCHOSTAN Dorota Augustyniak
Zakres: grafika strony internetowej
logo
pełna identyfikacja wizualna
Główny wykonawca: silaglosu.pl
Grafika: POLA projektowe Anna Szmida
Strona internetowa
Strona internetowa PSYCHOSTAN wykorzystuje założenia strategii marki, rozwijając jej wizerunek. Opowiadamy na niej nie tylko o ofercie terapeutycznej, ale i o osobie. Strona ma charakter rozmowy z klientką czy pacjentką, której każdy właściwie wątek zostaje zilustrowany obrazami bliskimi terapeutce i charakterowi terapii.