PORTFOLIO

O designie możemy mówić godzinami

Pufa Design

Rebranding marki, zajmującej się sprzedażą i dystrybucją starannie wyselekcjonowanych produktów z branży wnętrzarskiej. To kompleksowy projekt oparty na strategii marki, zgodny z jej wartościami. Założenie, które było trzonem zmian, to ciepła, bezpośrednia komunikacja z Odbiorcą oraz przybliżenie mu najwyższej jakości designu, bez zbędnego dystansu. Pufa Design chce uwrażliwiać na jakość wzornictwa i czynić go dostępnym jak najszerszemu gronu odbiorców. Działalność marki ma również wymiar edukacyjny.

Marka: Pufa Design
Zakres: logo
materiały informacyjne i reklamowe
pełna identyfikacja wizualna
Główny wykonawca: marketingwnetrz.pl
Grafika: POLA projektowe | Anna Szmida
Strategia komunikacji marki i grafika
Wizerunek marki Pufa Design był i jest tworzony w oparciu o strategię marki. Podobnie jest z bieżąca obsługą graficzną, która odpowiada na założenia strategii komunikacji marki, jej aktywność oraz trendy. To dynamiczny projekt, rozwijany w sposób kontrolowany pod opieką brand managera we współpracy z właścicielem marki. Pufa to przykład współpracy pełnej inspiracji i zaangażowania, płynących od każdej ze stron.